søndag 7. desember 2008

Harry tur,og besøk hos gode venner!

I dag har vi vært på harry tur i sverige! Fikk handlet litt mat og godis til jul! Må til! Det var egentlig lite folk til å være en søndag,men det gjør ingenting! Når vi drar til svinesund må vi alltid innom våre gode venner i Sarpsborg! Det er et must! Og det er sååå koselig! Vi fikk servert taco,nam! Datter i huset er litt heste frelst kan man si,så hun fikk arve en del av mine gamel heste bøker! Tror det falt i smak!

Er det noe som preger det hjemmet så er det iallefall engler! Fruen i huset har noen av de nydeligste englene jeg har sett! (jeg er ikke det smule missunelig...nei da.....) Så jeg har en liten jobb å gjøre skal jeg samle like mange hehe! Jeg har jo noen her hjemme,men der er de i alle mulige varianter og fasonger! Herlig!

En annen ting er at hun har noen av de mest fantastiske lysene jeg har sett noen gang! Og de er laget av en god venn av dem! Jeg sa at jeg kunne tenke meg å være med henne en gang å se alle lysene! Hvorpå hun da tar opp telefonen å ringer til han! Ja det er bare å komme det! Så da dro vi da,hele hurven på lys shopping! Han sto faktisk å lagde lys når vi komm! Utrolig fasinerende! Han lager mange forskjellige lys,advendts lys,supporter lys osv! Kjempe flotte! Så nå har jeg handlet inn lys til jula! Artig å ha noe som ikke alle andre har!

Ha en fortsatt fin søndag!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails