torsdag 11. februar 2010

Award!

Jeg har fått en Award av Elisabeth som har bloggen Lykkehjørnet . Tusen takk for den!
Det fulgte også med en oppgave om å skrive om 10 ting som gjør meg glad!



1. Barna mine
2. Mannen min (den beste i verden)
3. Gode venner (sånne man vet stiller opp alltid,de er gull verdt)
4. Sol og sommer
5. Sjokolade (nesten flaut å skrive,men det gjør meg glad...hehe)
6. Et kopliment eller en overraskelse fra mannen.
7. En mail, sms eller et kort/brev i posten fra noen det er lenge siden jeg har hørt fra.
8. Yndling sangen spilt på radioen.
9. Våkne til barnepludring istede for gråt.
10. Å våkne uthvilt fordi barna har sovet natten igjennom.

Denne gir jeg videre til Karianne, Merete og Elin! og ellers til alle som føler for å skrive ned det som gjør deg glad!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails