lørdag 27. februar 2010

Snø+tvillingvogn = TUNGT!

Det skal ikke stå på snø mangel i området iallefall,kan arrangere vinter ol på kolbotn snart jo. Vogn trekking burde vært en gren der hehe! Og jeg har lagt meg i hard trening! Dårlig brøytede veier + tvillingvogn= TUNGT!!!!

Det letteste var faktisk å trekke den bak seg! Mannen tok det meste av veien,men jeg hjalp til litt jeg og!

Hvorfor vi på død og liv måtte ut spør du? Jo fordi ungene sover best i vogna,og mor hadde så lyst på en kaffe latte...hehe! Måtte jobbe for den i dag hehe!

2 kommentarer:

Anonym sa...

B æ r e t ø y ... ;)

Så fryktelig tungt ut. Håper ungene sov godt og kaffen smakte.
God helg! :D

Anonym sa...

Hei hei!! Dere skal få en award av meg, den kan hentes her:
http://web.me.com/martin.noreng/Websted/Bloggen/Innlegg/2010/2/28_Award.html

tusen klemmer til dere fra Kristine!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails