torsdag 18. februar 2010

OL Gull på bursdagen min!

I dag fylte jeg 28 år,og kunne for første gang feire dagen sammen med egne barn! Dagen startet så koselig med mine to sjarmtroll som babler i fra sprinkel senga!

Ellinor har flere netter på rad bablet og pratet noe voldsomt sånn i 4-5 tiden. Ikke gråt eller misnøye,men koselig baby babling. I morges(når broren hadde lurt seg opp i senga mi) så fant jeg henne liggende på tvers i sprinkelsenga! Hun er så herlig!

Når jeg slo opp øya i dag så møtte denne sjarmisen meg. Smilende og fornøyd! Etter en deilig somle morgen(lå lenge i senga alle tre) så var vi på barseltreff. Veldig hyggelig,selv om mine barn bare sov da hehe!


Jeg har jo sagt at jeg er OL frelst,og tenk at jeg skulle få OL-Gull i bursdags gave! JOHOOO!
Så fortjent til Marit Bjørgen!

Jubel bilder altså!

Etter mange nedturer så klaffet det maks i dag! Gratulerer så mye Marit Bjørgen!

Synes det var bra at Northug klarte bronsjen også,men dette bilde sier vel sitt,det var vel ikke helt dette han hadde tenkt seg...hehe! Men gratulerer til han også,bronsje er ikke dårlig!

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Gratulerer så masse med dagen. Koselig start på dagen å ligge og kose i senga.

Klem.

Ingvild B sa...

Gratulerer med dagen!
Hipp hipp hurra!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails