torsdag 4. februar 2010

Torsdag og tvilling treff!

Annenvær torsdag er tvillingtreff dag,og i dag var vi fulltallige! 7 dobble vogner tar litt plass! Men det er så koselig! Jeg fikk dessverre ikke tatt noen bilder derifra i dag for jeg glemte kameraet,men her er et bilde av mine to søtinger i jeans hehe! (er tatt for et par uker siden da...hehe)



Ellinor ser litt skeptisk ut,men William er en skikkelig skøyer hehe!


Jeg lover at det kommer bilder fra barnedåpen også,men pga vi har tatt enorme mengder med bilder de siste tre månedene(kan ikke skjønne hvorfor...hehe) så har disken blitt full,så jeg har ikke fått lastet over alle bildene fra dåpen enda. Men det komme det kommer!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Merkelig det der ja ;) Dere trenger større disk!
Skjønne gullklumpene! Tøffe i olabukser.
Ha en fin helg hele gjengen :) Klemmer fra Merete.

Elisabeth sa...

Så flotte de var i olabukse. Ligger en Award til deg hos meg... Om du vil. Du har en flott blogg. :-)

Klem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails