søndag 21. februar 2010

Vi smaker sviskemos

William og Ellinor er blitt 4 måneder,og da åpnes verden for nye smaker og inntrykk!
I går (lørdag) fikk de smake sviskemos,og bildene sier vel sitt hehe!

Hmm,hva er dette for noe rart?? Ellinor(født skeptisk) syntes nok dette hadde en rar konsistens!

Var nok ikke veldig begeistret nei hehe!
Broren derimot syntes dette var godt!

Nam nam,vil ha mer!

Ga oss ikke helt med Ellinor heller,så vi fikk da en skje til (var ikke så allerværst allikevel hehe)

William gapte villig, å pappa foret!
Men fysj for et griseri hehe :-)
William syntes ikke det gikk fort nok, så han tok skjeen i egne hender hehe!
Hva skal de få smake neste gang tro??

3 kommentarer:

dobbelmamma sa...

Husker da jeg ga ungene sviskegrøt første gang, litt skeptisk, men etterhvert elsket de det. Men pass på, for mye gir løøøøs mage

Elisabeth sa...

Så gøy at de har blitt så store at de kan begynne å smake. Gøy å se at selv om barna er søsken, med samme utganspungt, kan være så forskjellige i mange ting. Min eldste likte ikke sviskemos noe serlig, mens lilletulla kunne ikke få nok. :-)

Klem.

Karianne sa...

Tror jeg hadde værtganske skeptisk selv jeg hvis noen hadde gitt meg sviskemos hehe:) blir på ahus til i mrg ihvertfall, virus infeksjon i lungene. God helg til dere alle:) klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails