mandag 15. februar 2010

Mors dag!


Jeg må innrømme at det var litt ekstra stas med morsdag i år! Tenk at jeg for første gang skulle få feire denne dagen(ikke det at vi feirer den så innmari,men markere den da...hehe) Det har vært mange år hvor jeg har håpet og tenkt at kommer jeg til å kunne "feire" morsdag?? Og i år kunne jeg det! Mine små har vært veldig snille,og skrevet et veldig koselig kort og kjøpt et gavekort til meg sånn at jeg kan få fornyet garderoben min litt! Heldig jeg! Men den aller største gaven er jo allikvel William og Ellinor! To utrolig nydelige og snille unger! Jeg har aldri følt slik for noen sånn som jeg føler for disse to! Tusen takk for at jeg fikk dem inn i livet mitt!

1 kommentar:

Karianne sa...

Flinke de har vært da hehe:) snille barn altså som både handler og skriver kort:) sees torsdag! Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails