lørdag 10. oktober 2009

Baby Shower


Skal si dere jeg ble tatt skikkelig på senga i går! Jeg sto klar for å få med meg Frode i butikken for å handle inn til middag,og det varte og rakk før han var klar! Jeg hadde fått på meg yttertøy og sko,men han kom aldri. Så ringer det plutselig på døre,og inn raser mange kjente ansikter! De hadde planlagt suprise babyshower for meg! Har ikke jeg gode venninner,søstre og mor?? Så koselig! Ble nok en smule rørt,så jeg fikk en hel pakke klinex hehe!


De hadde med masse mat og flotte gaver,jeg ble jo helt overveldet! Utrolig koselig! Pratet og koste oss med tapas retter,og noen fødsels opplevelser!

Ballonger i blått og rosa(vi vet jo ikke hva det blir hehe)


Pynter opp stua mi fint i dag også disse!



Og her er alt jeg fikk! Masse nyttige ting til de små,og noen gode produkter som mor også kan kose seg med! TUSEN TUSEN TAKK JENTER! Det var utrolig koselig av dere,og fullstendig uventet!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

:D:D dette var kooooselig!
- lillesøster

Anonym sa...

takk for koselig kommentar på bloggen, når er det du har termin?

Mvh Liv
dobbeltlykke.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails