torsdag 1. oktober 2009

Har du sett på magan....


Her er magen sett fra åven! He he! ser ikke mye til de stakkars bena mine nei!
I dag er jeg 35 uker,og har 5 uker og 2 dager igjen til terminen 7 November! Men min kjære akupunktør har begynt å sette modnings nåler på meg nå,for hun synes ikke jeg skal gå lenger enn til uke 37-38! Og jeg er veldig enig med henne! Jeg er så sliten,og har null overskudd. Sover dårlig,og har halsbrann og svangerskaps kløe,men smiler fordet... hihi.

Jeg vet de små har det best der inne,og jeg ønsker jo at de skal få et best mulig utgangspunkt,men det er jammen tungt,både fysisk og psykisk! Men før jeg vet ordet av det så sitter jeg her med to små og lurer på hvor all tiden min ble av hehe! Gleder meg masse til å treffe dem!

2 kommentarer:

Karianne sa...

Hehe, står relativt bra ut magen nå:) Hold ut, snart er det din tur!
Vi er nå hjemme, veldig rart dette:) men det går kjempefint, og er sååå koselig. Vi snakkes snart.
Klem

Anonym sa...

Fine magen! Men skjønner du er lei. Nå er det hvertfall ikke lenge til de to små er hos dere :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails