onsdag 14. oktober 2009

Nå er jeg sprekkferdig


Tenk at en mage kan bli så stor(og jeg vet det finnes de som er større enn meg,men jeg synes jeg er mer en stor nok...) Det er masse liv der inne og jeg gleder meg sånn til at de kan komme ut,slik at jeg kan hilse på dem,og holde rundt dem. Jeg håper de kommer snart!


109 cm rundt livet,er vel ikke det mage målet man øsnker seg så mange ganger her i livet hehe! Var hos jordmor i går,og målte sympfysemål,og jeg sprenger jo skalaen så det holder hehe! Ja ja,jeg bærer tross alt to stk hehe!

Leker meg litt med et foto program vi har så her måtte jeg jo bare legge ut et i svarthvitt også! Men dere er vel enige i at de kan få komme ut nå? De vil jo ikke engang være premature om de kommer nå! De sparker godt der inne da,og det er fint! Så får vi se om de bestemmer seg for å komme snart! Jeg spiser bringebærblad kapsler og får modningsakupunktur,så håper jeg det virker!


3 kommentarer:

Tante sa...

Fineste magen :)
Glede mæ te å sjå kan den skjule no ja, Heidimor!
klem fra tant'n

Cecilie sa...

Å, husker godt den siste delen av svangerskapet. Utrolig slitsomt med stor tvillingmage.. Ønsker deg lykke til med fødselen :)

Heidi sa...

Skjønner godt at du er sliten nå ja ;) Det er slitsomt på slutten!!!
Flott mage du har, og ja den er stor, men ikke grotesk... Slik andre desverre ble mot slutten :P

Lykke til med innspurt og fødsel!

HEidi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails