søndag 18. oktober 2009

Søndags kos!

Hva er vel ikke bedre på en søndag enn å invitere gode venner på nystekte vaffler?
Jeg må innrømme at det var jeg som våknet en gang i natt og hadde fryktelig lyst på vaffler,så da bestemte jeg meg for å lage det i dag! Men det er jo så mye koseligere å være flere som kan nyte gode vaffler med jordbærsyltetøy og brunost! Så da sendte jeg melding til et vennepar som bor rett i nærheten! Og de skulle ut å gå en turmarsj så det passet dem midt i blinken å komme på nystekte vaffler og kaffe etter det! Nam nam!

Orker ikke stå så lenge,men et fungerer fint å sitte på en godt polstret stol å steke vaffler hehe!

De ble veldig gode også om jeg må si det selv hehe!

Velkommen til ferdig dekket bord!

3 kommentarer:

ELIN sa...

Hei, så kosleig at du var innom bloggen min og la inn en kommentar :) Koselig blogg du har også, så kjempedeilig ut med nystekte vafler!
Klem fra Elin

Synnøve sa...

Hei

Skreiv en kommentar lenger nede, men måtte skrive litt her og for å forsikre meg om at du fikk den med deg.

Kommer gjrne på besøk i slutten av november når jeg er i Oslo på kurs og møte - hvis jeg får...

Synnøve

Anonym sa...

Gratulerer så mye med barna Frode og Heidi :o) klem fra Bente i Ålesund

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails