fredag 9. oktober 2009

Nybakte muffins!



Jeg orker ikke å gjøre så alt for mye om dagen,men jeg tenkte jeg skulle bake litt for å ha i fryseren sånn når barseltiden slår inn,og vi kanskje får litt besøk! ;)
Men å begynne på noe veldige hvetedeigs prosjeker fant jeg ut at jeg ikke orket,så da ble det sjokolade muffins! Og nå lukter det såååå deilig i huset! De står til avkjøling,skal straks gå å ta en liten smaks prøve,for det må man når man baker det har jeg lært hehe!
Ellers er det nydelig høst vær ute,sola skinner og bladene på trærne er i alle de flotte høstfargene! Hadde jeg vært sprekere,så skulle jeg ha gått meg en tur ut i sola,men jeg får heller sette meg litt på verandaen!
Håper du får en fin helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, nam nam! Du må jo ikke friste sånn!! Jeg er helt på sjokoladekjøret om dagen.. Var det ikke så at dillene skulle komme i svangerskapet ;) Jeg spiste ikke noe snop når jeg var gravid, men skal si søthungeren tar igjen for det tapte nå. Ikke bra for vekta.....

Kose deg masse med den lille tiden som er igjen nå. Nyt høstværet stillesittende i steden du. Kan være deilig å sitte ute med pledd, litt te og bok :)

Klemmer.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails