lørdag 17. oktober 2009

Mens vi venter!

De små lar vist vente på seg! Så da må man jo finne på noe for å få tiden til å gå! Jeghar vært kjempe heldig de siste to nettene for jeg har sovet så godt! Ikke våknet pga do besøk eller halsbrann,men sovet stort sett hele natta! Våknet deilig og uthvilt! I går (fredag) kom en venninne av meg å hentet meg slik at vi kunne være hos henne å se film. Utrolig koselig,og det var så deilig! Jeg er ikke så veldig mobil,så det var snilt av henne å hente meg!

I dag har jeg og mannen vært en tur på kolbotn,vi hadde bare et lite ærend på kolbotn torg før gikk på Kaffebaren å tok oss en latte! NAM
Nyter en deilig soya latte,kanskje siste helg uten barn hvem vet??


Kolbotn har blitt et helt nytt sted etter at de byggde kulturhuset og kolbotn torg, det som før var bare SUMP er nå blitt flotte grønt områder og lekeplasser! Langs brygga er det satt opp fine benker som man kan ta en liten pust i bakken på! Må det innimellom,man er tross alt høygravid!


Har ikke så veldig mye å ha på meg som dekker magen,men når sola skinner og man tar litt lag på lag så går det fint hehe!


Mannen må jo også foreviges,har en tendens til at det blir mest bilder av meg. Er nok litt det at han trives best bak kameraet! Hehe!
Frister vel egentlig ikke med et bad,men disse tror jeg har det som plommen i egget,var en del unger på brygga som kastet mat til dem!

Frode prøvde å lure dem til å komme nærmere,men de skjønte nok at han ikke hadde noe,hehe!

En deilig høst dag med deilig vær! Vi får nyte denne helgen,å håpe at neste helg er vi blitt fire!

2 kommentarer:

Synnøve sa...

Hei Heidi!

Her kommer en liten hilsen fra Ålesund i ventetiden.
Du ser flott ut med "kulemagen"! Håper dere ikke trenger å vente mye lenger nå :o)
Hils til Frode

Klem fra Synnøve

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hei!

Jeg "vokste opp" på Kolbotn, var hos farmor og farfar annenhver helg, og husker godt da det var Irma, Posten og Bibliotek i det grå bygget ved Stabburet. :)))

Har ikke fått vært på Torget, men satser på å komme meg innom en gang. (Farfar bor på Bjørkås nå, så er lissom ikke innom "sentrum" mer.) De bodde i den midterste leiligheten over Kolbotn Klær og Kolbotn Gull & Sølv, så vi bodde midt i smørøyet, på den tiden. ;)


Gratulerer så masse med de nydelige to, flotte navn dere har valgt! Masse lykke til videre på ferden. :)

Hilsen Vibeke :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails